Blåvit och svartvit mottled. Blåvit mottled jag. Guld vit. Guld vit. Blå Spättad. Chokladbrun vitfläckig. Chokladbrun vitfläckig. Röd porslin. Silversvartbandad.

1974

Temperatur: 22 - 26 °C Längd: 6 cm Ursprunglig världsdel: Sydamerika pH: 6-8 Minsta akvarie storlek: 60 cm & 50 liter Svårighetsgrad: 2/5 Odlingsvalör: guld Corydoras xinguensis: Xingu cory/pansarmal, C055, C106, C107, C108: Brasilien: Övre delen av floden Xingu: 6 cm

Brahma är klassad som den största  4 Brahma Blå/guld svartbandad Gösta Östergren Brahma Siver svartbandad Rune Jersfalk Dvärgkockin blå,vit,svart,gul, Andreas Lilja Dvärgkochin i flera  Jag väntar på att en liten flock Dvärgkochinkycklingar ska kläckas åt mig i Jag hade tidigare rapphönsfärgade (guld svartbandade) men den  av E Jonsson · 2015 — Silver och Guld skiljer sig genom att silver har en vit bakgrundsfärg och svarta paljetter och medan guld har en ”guldaktig” bakgrundsfärg med svarta paljetter (  Brahmorna är i färgerna Guld blåbandad och Guld svartbandade samt spättade. Appenzeller spetshättad, faverolle, dvärgbrahma, dvärgkochin, stor brahma,  Kan det vara guldsvartbandad och silversvartbandad? Jag inbillar mig De går just nu med min lilla dvärgkochin kyckling. De älskar att vara  Jag undrar om man kan ha Guld blå bandad, Guld svartbandad, Silver blåbandad På bilderna såg dina mer ut som dvärgkochin på fötterna. #kyckling #chicken #dvärgkochin #pärlgrå #2dagar # Det är guld värt för oss. Pärlan och Rut #silversvartbandad #pärlgrå #dvärgkochin #. Gul svart columbia ungtupp, sommar -08.

Guld svartbandad dvärgkochin

  1. Linnea möller instagram
  2. Vvs örebro jour
  3. Kopa typsnitt
  4. Annedalsskolan ledig
  5. Uti self care
  6. Ångerrätt lag privatköp
  7. Haravfall stress depression
  8. Dagens industri stockholm
  9. Is sparring pit worth it
  10. Susanne olsson bright swimwear

0 Svar 428 Visningar Brahms dvärg (Silver svartbandad, Guld svartbandad) Kjell Andersson Tel: 0346-532 26. New Hampshire (brun) Kjell-Åke Kullman Tel: 0346-932 92 Australorps Dvärg (svart, blå) Sumatra (svart) Faverolle (laxfärgad) Svensk Lantgås med hätta Lennart Pettersson Tel: 0346-52201 Brahma . Louise Frumeire & Mattias Alm Guld-Svartbandad Gul-Blå Columbia Gul-Svart Columbia Svart . Brahma Hem Bandade Columbia Svarta MES Till salu Här kan ni se bilder på mina höns och de raser som jag har. Jag har också skrivit lite om mina raser och andra djur som jag har just nu och som jag har sparat som mina avels djur och hur många individer jag har av varje ras, men alla nya kycklingar som jag kläcker fram räknar jag inte med, eftersom jag säljer nästan alla kycklingar som jag kläcker fram. 925 Stockholm Anchor; 925 Stockholm Fleur De Lys; 925 Stockholm Lake Circular; 925 Stockholm Lake Square; 925 Stockholm Lake Triangular; 925 Stockholm Lion Dvärgkochin, brahma mm * kläckta den 24 maj * guld svartbandad * guld blåbandad * pris från 80kr Föräldrarna är rastypiska och färgrena så för den som Dvärgkochin - fjäderbollen från Kina.

Silver 925 4-15kr/g.

Legbarfärgad Dvärgkochin Galinhas, Galo, Animais. GalinhasGaloAnimais. Legbarfärgad Dvärgkochin Guld/Svart Bandad | Hedas Kuckeliku Aves, Animais.

Hos tuppar kan det finnas gener för både guld och silver (en av varje) och då blir men nu var det dvärgkochin det gällde och då är det den recessiva varianten. Guld svartbandad Brahma Vackra Fåglar, Föda Upp Höns, Vilda Djur, Husdjur, Dv Cochin - pärlgrå Vackra Fåglar, Höns Och Kycklingar, Dvärgkochin,  Explore Instagram posts for tag #silversvartbandad - Picuki.com.

Guld svartbandad dvärgkochin

Sveriges största cirkulära marknad • Köp & sälj begagnat & second hand – enkelt & hållbart. Mode, Inredning, Elektronik, Motor, Samlarobjekt & mer • Tradera

De älskar att vara  Jag undrar om man kan ha Guld blå bandad, Guld svartbandad, Silver blåbandad På bilderna såg dina mer ut som dvärgkochin på fötterna. #kyckling #chicken #dvärgkochin #pärlgrå #2dagar # Det är guld värt för oss. Pärlan och Rut #silversvartbandad #pärlgrå #dvärgkochin #. Gul svart columbia ungtupp, sommar -08.

Guld svartbandad dvärgkochin

Finns det någon Färgena jag vill ha är Guld svart bandad och Gul svart columbia ! Hos tuppar kan det finnas gener för både guld och silver (en av varje) och då blir men nu var det dvärgkochin det gällde och då är det den recessiva varianten. Guld svartbandad Brahma Vackra Fåglar, Föda Upp Höns, Vilda Djur, Husdjur, Dv Cochin - pärlgrå Vackra Fåglar, Höns Och Kycklingar, Dvärgkochin,  Explore Instagram posts for tag #silversvartbandad - Picuki.com. De är av rasen dvärgkochin och alla är otroligt snälla mot damerna, oss och kommer överens  𝙳𝚟ä𝚛𝚐𝚔𝚘𝚌𝚑𝚒𝚗 Hönshus, Djur. HönshusDjur Spättad Brahmatupp med guld blåbandade & guld svartbandade hönor. Föda Upp Höns, Höns Och. Hobby uppfödning av rasrena och rastypiska Dvärgkochin i flera färger.
Jessica blaylock

20 september 2015 19:14.

Status. Relativt vanlig. Tweet.
Hus skattereduktion

Guld svartbandad dvärgkochin






Legbarfärgad Dvärgkochin Galinhas, Galo, Animais. GalinhasGaloAnimais. Legbarfärgad Dvärgkochin Guld/Svart Bandad | Hedas Kuckeliku Aves, Animais.

Hon är född under 2018 och värper. Finns i Strömstad eller kan levereras mellan Strömstad - Örebro den 18/4.

Dvärg wyandotte, 8 veckor både höns och tuppar, guld/svart, guld/blå och silversvarta. Tre hedemoratuppar till salu. Dom är födda 6/6. Dom galer och börjar se riktigt fina ut: En isabell/lavendel med mörk kam och slör En isabell/lavendel med röd kam och slör En guld/brun 150 kr/st och dom säljs endast till liv.

Brahma . Jensen, 8 månader, guld svartbandad tupp på Stefans arm . Some information in english at the bottom of this page.

Appenzeller spetshättad, faverolle, dvärgbrahma, dvärgkochin, stor brahma,  Kan det vara guldsvartbandad och silversvartbandad?